2015/01/27

Something

Okay cześć, co tam u was? U mnie szczerze mówiąc nic ciekawego. Ostatnio nie tc ochoty pisać, piszcie w komentarzach o czym pisać.

2015/01/22

Hello Hello

Hejhejhej wszystkim!! Jak u was bo u mnie dobrze dostalam aparat. Taki normalny ale i tak aparat.
Jeszcze da sie robić zdjęcia pod woda ale i tak napewno bedą to lepszej jakości zdjęcia. Wiem ze nie bedą najlepsze bo inne blogerki maja bardzo drogie aparaty. Będę sie starać wstawiać zdjęcia z aparatu ale jeżeli nie będę miała czasu no to bedą zdjęcia z telefonu. :)

-Wiki

2015/01/18

I don't know

Hejhej weekend juz sie kończy niestety ale za niedługo znów będzie. To wszystko idzie tak szybko ze aż za szybko. Za niedługo mam urodziny jeżeli chcecie wiedzieć to mam urodziny w marcu. Ostatnio coś sie ze mną dzieje słucham smutnej muzyki, mam ciagle zły chumor. I nie mam o czym pisać niestety wiec fajnie jeżeli byście napisali w komentarzach o czym mam pisać wtedy będzie mi łatwiej.
-Wiki

2015/01/16

Nice pictures

Pokarze wam pare zdjeć które zrobiłam.
-Wiki

2015/01/13

Something u didn't now

Czesc, skoro juz widze komentarze i widze nowych obserwatorow to musze wam cos wyznac:

Tak naprawde jestem niepelnosprawna mam porazenie mòzgowe jezeli mi nie wiezycie to:

Na tym zdjeciu mialam taką minę bo koleżanka mi zrobiła zdjęcie. A ja szczerze mówiąc nie lubię jak ktoś mi robi zdjęcia :D

Jeżeli nie chcecie czytać mojego bloga to nie musicie. Wiem ze w Polsce taki człowiek jak ja to dziwadlo :( . Poprostu nie chciałam udawać ze jestem kimś innym kim tak naprawdę nie jestem:|

Wasz wybór nie mój:).

Jeżeli macie ochotę czytać mojego bloga to zapraszam serdecznie:D.

Jestem normalną dziewczyna która poprostu nie może chodzić. Jestem takim samym człowiekiem jak ty.

Pamiętajcie ze niepełnosprawny nie znaczy dziwadlo:)

-Wiki

2015/01/11

So Cute<3

Hejhejhej!!!! Pisze znowu posta dla was, mam nadzieje Ze lubicie jak pisze posty. Bo lubie pisac.
(That's not mine photo). Okay... Czasami jestem jednak dziewczeca i to bardzo sa takie dni czasami chlopczyca czasami dziewczeca. Ale najczesciej to raczej chlopczyca... Ale to zdjecie to moje ulubione zdjecie, ale to nie jest moje zdjecie poprostu gdzies na internecie znalazlam zeby nie bylo ze przywlaszczam sobie czyjes zdjecie. To zdjecie kocham jest takie slodkie ze jacie krece. Mam nawet obrazek w glowie jak by to wygladalo. Okay powiedzmy ze mam chlopaka (chciaz nie mam) i on mnie przytula i mowi:
- Ale Jestes malutka.
- Siedz cicho, nie psuj tej chwili. Ja 
- Ale ja sadze ze to slodkie. On
I co nie sadzicie ze to jest slodkie<3<3<3

PS. Byla bym wam bardzo wdzieczna gdybyscie komus polecili tego bloga.  Możesz tez zostać obserwatorem. Bo ja sie naprawde staram pisac najlepiej jak moge i to tez jest moj poczatek:))

wiktoriamyworld.blogspot.com

-Wiki

Weekend!!! Tired of school.

Czesc wszystkim!!! Tutaj ja Wiki, dzisiaj mam zamiar napisac posta dla was i mam nadzieje ze sie wam spodoba<3. A wiec weekend, bardzo sie cieszę ze juz weekend. Minęło tylko 5 dni a juz mam dość szkoły. Teraz i tak mam dość bo moja nauczycielka całej klasie powiedziała ze mamy sobie wyprzyczyc książkę z biblioteki. I mamy ta książkę która sobie wybierzemy przeczytać w 4 tygodnie. (Bo tutaj lektur na szczęście nie ma:) ). Jeden problem jest taki ze ja nie lubię czytać książek po norwesku, i nie dość ze sobie wybieram za trudne książki do czytania
Juz bym wolała książkę po polsku!!!
No ale dość tych łez, myśle ze chociaż wy mieliście dobry tydzień w szkole oby żeby lepszy ode mnie. Nie dość ze jak sie zaczęła szkoła tak sie mi zaczęło to co każda dziewczyna ma co miesiąc. Wiec miałam własne humorki hihi:)
Jak widzicie ja niestety nie jestem za bardzo dziewczęca ja jestem bardziej chlapczyca hehe... Nie lubię różowego chociaż mojej koleżanki słowa " jeżeli nie lubisz różowego to nie jesteś prawdziwą dziewczną" moja reakcja była taka "spoko mi to pasuje". Chociaż sie zachowuje jak dziewczyna i tak i tak hehe...
Lubie nosić czapki tyłem na przód, w szkole nikogo nie obchodzi jak wyglądasz niektórzy nawet do szkoły przychodzą czasami w pizamie. Ja chodzę w dresie do szkoly.
Mój ulubiony kejs, dostałam go od mojej koleżanki Natty. Dostałam go od niej na Święta. To było bardzo miłe z jej strony:))
Ps. Żadne komentarze nie bedą usuwane bo moim zdaniem wszyscy maja własne zdanie.

-Wiki

2015/01/05

First day of school after Christmas

Czesc!!! Tutaj ja Wiki, przychodze do was z szybkim postem bo jestem bardzo zmeczona dzisiaj. To wszystko przez ta szkole. 
Nie dosc ze mialam duzo ksiazek na dzisiaj to jeszcze prawie zasypialam na lekcji. Bo zasnelam o 2 w nocy, nie moglam zasnac a sobie mowilam( trzeba isc spac bo jutro nie wstaniesz). No ale oczywiscie to nie pomoglo, wiec teraz leze pod kocem i czytam...
"Gwiazd Naszych Wina" ogladalam film i teraz sie zabieram za ksiazke ale nic nie przeczytalam bo jestem bardzo zmeczona. Ale nie róbcie tego błędu co ja, ja obejrzalam najpierw fim ale przeciesz film jest zawsze inny niż książka, wiec jak ja będę czytać ta książkę to mi nic nie będzie pasować będę mieć mętlik w głowie. Najpierw książka potem film chętnie bym wam powiedziała o czym jest ten film ale wam wszystko zepsuje:))).
Okay, mogę wam zrobic mały "Sneak Peek" (nie jestem pewna czy to sie tak pisze). Ta dziewczyna co jest na okładce choruje na pewnego rodzaju raka a ten chłopak co tam jest na okładce tez i właśnie oni sie spotkają na takich spotkaniach grupowych. Koniec tyle wam mogę powiedzieć bo nie chce wam zepsuć. Hihi:D
Dobra na dzisiaj juz kończę bo patrzcie na zdjęcie, leżę pod kocem wyczerpana xD. Muszę sie juz kłaść bo jutro nowy dzień:( 
Życzę wam miłych snów i pozdrawiam.
-WIki

2015/01/03

Do you like "Loom Bands"?

 Cześć!!! Co tam u was? Bo u mnie dobrze. Dzisiaj przychodzę do was z nowym postem specjalnie dla was. Dzisiaj popisze wam trochę o "Loom Bands"
Teraz te branzoletki sa bardzo popularne, ja za nimi aż tak nie przepadam ale to zabija nudę:)). Tez wykryto ze te gumeczki sa rakotwórcze. Ale ja je bardzo rzadko noszę wiec wątpię żeby mi sie coś stało.
Jedna z moich koleżanek z klasy (jej imie to Mathea) ona właśnie sprzedawała ja za 
10 zł i potem razem dostała 120 zł. Czasami na takich zeczach można zarobić a czasami można zabić nudę. Jeżeli ktoś szuka czegoś czym można zabić nudę to radzę: "Loom Bands" albo "Zniszcz Ten Dziennik" nie mam akurat dziennika ale jest bardzo fajny bo moja koleżanka. Wlasnie te 2 rzeczy sa chyba najlepsze do zabicia nudy polecam!!!

-Wiki

2015/01/01

In 3 days to school, first day of school in 2015

Cześć wszystkim!! Tutaj ja Wiki, jak wam minęły Sylwestra (piszcie w komentarzach). Ale mam zła wiadomość dla was, zgadnijcie co to takiego może być? SZKOŁA!!! Za 3 dni szkoła!!!
Rozumiecie, znów bedą lekcje, wstawanie rano itd.
Kto chce isc niby do szkoły? Wsumie nikt.
Znów testy bedą, naprawdę można mieć dość. No ale wsumie po to chodzimy do szkoły żeby sie uczyc, wiedzieć jak rożne rzeczy sie rozwijają. Wsumie internet tez jest ale i tak jest dobrze chodzić do szkoły. Ale ja sie skupiłam na tych najgorszych rzeczach. Naprzyklad wstawanie rano no ale niektórzy to ranne ptaszki wiec im to nie przeszkadza. Niektórzy tez lubią sobie troszkę pospać wiec akurat tym osobą to przeszkadza( ja jestem jedna z tych osòb hahaha...). 
Tez jednym problemem dla niektòrych dziewczyn jest to ze jest mało czasu na malowanie sie z rana. Ale to nie jest na szczęście problem dla mnie bo ja sie wogule nie maluje do szkoły. (Tylko na tym zdjęciu tak wyszłam jak bym była pomalowana). Jeżeli chodzi o malowanie to tylko usta takim "Baby Lips" ale ja mam taki przezięroczysty ze go nawet nie widać. Ja z reguły chodzę do szkoły bez makijażu, tez nie mam czasu sie tak jakoś malować do szkoły. Ja sie maluje na jakieś uroczystości naprzyklad wczoraj na Sylwestra sie pomalowalam:)). Albo naprzyklad: urodziny, jakieś imprezki szkolne itd.

Na ten nowy rok 2015 życzę wam spełnienia marzeń i dużo dużo szczęścia<3!!!!!
                            Wiki