2015/03/26

My life

Hey everyone!!!

Opowiem wam trochę o moim życiu.

Urodziłam sie z porażeniem mózgowym, mama mnie zapisała do przeczkola w którym były podobne dzieci do mnie. Po przeczkolu poszłam do pierwszej klasy, było mi bardzo cieżko wyruznialam sie od tych innych dzieci. Bo wtedy juz szlam do klasy z dziećmi zdrowymi. Koleżanki mnie nie zapraszaly  nawet na urodziny. Zawsze byłam ta "inna". No potem 2 klasa jeszcze ciężej, dopiero w połowie 2 klasy nauczyłam sie czytać. Potem 3 klasa wtedy zaprzyjaźniłam sie z jedna dziewczyna z klasy Natty: natty-and-natty.blogspot.com
No ale w połowie 3 klasy przeprowadziłam sie do Norwegii. Tak oczywiście był to trudny język, ale teraz nie jest już tak zle. I dopiero tutaj w Norwegii mi bardzo pomogli, w Polsce było okropnie z tego co pamietam. Dopiero tutaj dostałam specjalne ćwiczeniami i  elektryczny wózek takie tam. No a po 4 latach bycia tutaj watpię żebym chciała znów zamieszkać w Polsce.

-Wiki


2015/03/22

My Inspiration

Hey everyone!!
Mam nadzieje ze podoba wam się mój "design' bardzo się starałam. Nie nikt mi w tym nie pomagał, sama to zrobiłam i mi się nawet podoba. Kiedyś chciała bym osiągnąć to co inne blogerki, nie zależy mi na tym ze być slawna bo to mi do szczęścia nie potrzebne. Ale chciała bym inspirować osoby które dopiero zaczęły blogować. Mnie zainspirowały tylko dwie blogerki do tego żeby wogule to wszystko zacząć. Moje koleżanka z polski Natty: natty-and-natty.blogspot.com    Lucy: lucy-luucy.blogspot.com
Akurat Łucji nie znam ale chciałabym ja poznać nie dość ze tez mieszka w Norwegii (niestety daleko oddemnie).
Oczywiście kocham to, kocham blogować. Może i nie mam aż tak dużo obserwatorów ale akurat tutaj jest potrzebna cierpliwość. Chciała bym kiedyś osiągnąć to co osiągnęły Natty i Lucy.
Natty to moja przyjaciółka.
                                natty-and-natty.blogspot.com
Czasami zachowuje się jak jej fanka czasami mowię jej "Oo twój ostatni post był super' czy coś takiego dziwie się ze ona jeszcze nie ma mnie dość :D. Ona już pisze bloga około roku i ma 115 obserwatorów  odniosła taki sukces 115 obserwatorów to nie jest mało. Czy jej zazdroszczę? Oczywiście :D. Ale do takich spraw potrzeba cierpliwości. To właśnie Natty mi zaproponowała żeby zacząć blogować. I jestem jej za to bardzo wdzieczna ze mi z tym wszystkim pomogła ze wogule to zaproponowała bo gdyby tego nie zrobiła to watpię ze bym wogule zaczęła pisać tego bloga.

Lubię pisać bloga bo na blogu mogę wszystko mogę powiedzieć to co myśle. I naprawdę mnie to nie obchodzi co ludzie o mnie myślą naprzyklad jeżeli ktoś zacznie pisać w kometarzach coś takiego jak "Jesteś głupia bo siedzisz na wózku". Oni tylko szukają słabego punktu żeby mnie skrzywdzić. No dobra siedzę na wózku ale tak naprawdę mnie nie obchodzi co o mnie myślisz. Trzeba się skupić na pozytywnych rzeczach nie na negatywnych bo tak to nigdzie tak naprawdę nie zajdziesz.

-Wika



2015/03/20

Zaćmienie slonca

Hey ladies!!
Tutaj w Norwegii bylo totalne zacmienie bo ogladalam na telefonie na przerwie..
Ale tutaj gdzie ja mieszkam tak nie bylo ale w jakims tam miejscu w Norwegii.
U mnie nie wolno bylo wychodzić ze szkoły bo to niebezpieczne patrzeć na słońce. A tutaj nie wolno siedzieć w szkole na przerwach, i nagle mówią ze niewolno patrzeć przez okno na słońce ani wychodzić na dwór na przerwie:D. I taka bylarm smutna bo ja lubie takie rzeczy, niewiem ja sie lubie uczyc o planetach, meteorytach czy cos takiego:). Pewnie przynidzam wiec dzisiaj to na tyle ;).

-Tori


2015/03/16

Angry or Sad

Hey ladies!!
Ostatnio dziwnie się czuje, nie mam ochoty na nic. Tak jak sami widzicie coraz mniej pisze. Ale postaram się to nadrobić. Jestem ciagle zla/smutna niewiem sama już co się dzieje. Mam jakieś zmiany nastroju, zarazem jestem szczęśliwa a potem smutna/zła.

Poprostu o czymś pomyśle i już jest zła. A jestem raczej pogodną osobą, zazwyczaj jestem raczej miła dla innych (przynajmniej taka mam nadzieje:D). Wiec to jest raczej coś nowego dla mnie i szczerze mówiąc niewiem co robić. Ja nie chce być nie miła dla wszystkich. Chciała bym poprostu być w domu nie chodzić do szkoły. No ale nie powiem mamie ze nie pójdę do szkoly bo tak mi się chce. Muszę poprostu trochę wytrzymać :).
Nikt mi w szkole nie dokucza wiec to napewno nie dlatego mam taki chumorek. Tez nie zrobiłam nic złego. Nie pojęcia dlaczego tak jest, w takim razie się poddaje może za jakiś czas przejdzie ten chumorek.
Powiedzcie jak dla was wyglądam w tych okularach. Kupiłam je w te wakacje i mi się w sumie nie podoba. Ciagle nie umiem się przyzwyczaić. Tak to do zdjeć je zdejmuje bo mi się nie podobają ale nie ich już ściągać bo muszę to zaakceptować.

Życzę wam super tygodnia!!
-Tori


2015/03/15

Presents

Cześć 
Chciałam zrobić taki post o prezentach które dostałam na urodzinki. Nożna to zaczynamy!!!
Tutaj mamy maskarę z "Max Factor" jest czarna moim zdaniem jest świetna. Ja mam bardzo krótkie rzęsy i właśnie ta maskara robi to co powinna, jest poprostu świetna.

Ta o to tutaj paleta jest z "H&M" i szczerze mówiąc tez do niej nic nie mam.

Oto tutaj błyszczyk jest przezieroczysty. I nie mam pojęcia z kad on jest.

Tutaj mamy bluzę z wielkim napisem "Fake" niestety tez niewiem skąd jest i sprawdzałam tez metkę ale niewiem jak napisać. I jest naprawdę bardzo bardzo ciepła.

No i to na tyle a no tak jeszcze dostałam iPada akurat z niego pisze:) .

Mam nadzieje ze wam się podobało:)

-Tori


2015/03/14

B-day!!!!!!

Mam dzisiaj urodzinki!!!!
Wszyscy śpią a ja juz spać nie mogę :). Juz mam 14 lat.
Mam nadzieje ze wy tez macie jeden z lepszych dni. Potem wam jeszcze więcej napisze.

-Tori

2015/03/12

My day in school

Hejka, pisze do was na przerwie Haha. Bo koledzy puszczają muzykę na cała klasę. Mam ich dość naprawde nie można wytrzymać juz.
Mogę powiedzieć tyle ze sie trochę bawiłam na plastyce. Dla tych którzy nie wiedza to jestem niepełnosprawna i używam elektrycznego wózka. Chciałam powiedzieć jeżeli ktoś by sie zastanawiał bo widać na 2 zdjęciu :). Kocham plastyke. Zawsze można sie wyżyć. Ja poprostu czekałam aż mi coś wyschnie i w tym czasie jak czekałam zaczęłam sobie malować po rękach. Jestem bardzo kreatywna Haha :D.

No to dzisiaj na tyle mam nadzieje ze wam sie podobało.

-Tori

2015/03/09

VIDEO

Czesc

tutaj jest to na co czekaliscie

2015/03/07

My weekend

Hej, mam nadzieje ze macie fajny weekend bo ja mam. Kolezanka do mnie przyszla przynajmiej sie nie nudzilam:)
W koncu jest zdjecie z aparatu bo mi sie telefon rozladowal. A akurat zrobienie zdjecia na szczescie nie zajelo tak dlugo. No wiec doszlam do wniosku ze bede pisac posty w weekendy. bo w weekend mam najwiecej czasu. Jest 2 w nocy a ja pisze posta ciekawe :). Moj weekend byl super i bardzo szybko zlecial i oczywiscie szkola..
Jednak sie nie wyrobie z tym filmikiem na niedziele nastepna. Przepraszam was bardzo i ja tak obiecywalam i teraz was tak zawiodlam i za to bardzo przepraszam. Niewiem jescze tak do konca albo bedzie albo nie. Mam nadzieje ze sie wyrobie bo nie chce was zawiesc.

I mysle ze to dzisiaj na tyle:)
Zycze wam super niedzieli!!!!
-Tori

2015/03/03

Something spesial

Hejka wszystkim!!!
Dzisiaj był okropny dzień (chodzi mi o szkole). Nienawidzę wstawać rano :( w weekend śpię do 9. Szkoda ze tak nie mogę codziennie... 
Jednak nie widać tego na zdjęciach ale i tak wam powiem wyglądam okropnie, normalnie jak bym nie spała cała noc (a spalam). Ale jak zapalę świeczkę to odrazu mi lepiej. Kocham świeczki kocham je zapalać tak odrazu inaczej w tym pokoju jest.
 Jeżeli chodzi o moje swieczki to one sa z IKEI.
I teraz o co chodzi w sumie z tym "Something spesial"
No wiec w następna niedziele (15 marca).  Mam urodziny będe miec juz 14 lat.
I właśnie nie wiem czy zrobic taki post w którym pisze co dostałam na urodzinki. Napiszcie w komentarzach. I tak pewnie nie dostanę tak dużo bo mieszkam tylko z rodzicami i bratem, a cała rodzinka mieszka w Polsce. I tak nie zależy mi na prezentach. Ale żeby nie było żadnego obrażania w stylu: 
- Haha ale mało prezetow dostała.

Mi nie zależy na żadnych prezentach nawet nic by mi sie nie stało gdybym nic nie dostała. Bo dla mnie to jak każdy normalny dzień :). Ale oczywiście zawsze jest coś miło dostać :D.
 
PS. Napiszcie czy ten pomysł z postem wam sie podoba:).
Życzę wam miłego tygodnia :)

-Tori<3