2015/04/24

About.....

Hey everyone!!!
(To zdjęcie mnie rozwala, troszkę sie z nim bawiłam:D).

A wiec tak mój tydzień był dosyć normalny nic sie takiego nie działo. I szczerze mówiąc mam ochotę zacząć nagrywać filmiki na YT. Ale mam taki maluteńki ale to malutki problem (joking) nie mam czym nagrywać. Mój pierwszy filmik nagrywałam na iPadzie, i tak szczerze to ten filmik nie ma za dobrej jakości czy coś takiego. A moim aparatem nie będę nagrywać bo ostatnio jak to zrobiłam to nie dało sie tego filmiku odtworzyć. Nwm dlaczego nie pytajcie...

Jeżeli chcecie mnie śledzić na takich innych rzeczach to:

FaceBook: Wika-Wika

2015/04/22

Pierwszy filmik

Hey everyone!!! 
Juz dzisiaj możecie obejrzeć mój pierwszy filmik

-Wika

2015/04/14

YouTube.....

Hey everyone!!!

Niewiem czy zaczac robic filmiki na YouTubie.. A co wy sadzicie?
Znaczy juz zrobilam konto i wszystko tam takie: https://www.youtube.com/channel/UCTSuvlWjxEOfzIwpu_Y6dJA

Powinnam? No w sumie chciala bym sprubowac (przepraszam za moje pismo ale no rozumiecie). Lubie ogladac tych youtuberow no i sobie pomyslalam ze dlaczego nie, ale sie troche boje. Nobo na YouTubie moga to wiecej osob zobaczyc i sie bardzo boje reakcji innych osub. Dobra musze konczyc, innym razem jeszcze do tego wruce.

Napiszcie mi: Czy powinnam zaczac z YouTubem??
                        Co myslicie?



-Wika

2015/04/10

Weekend?!

Hey everyone!!!
Niewiem czy niektórzy zauważyli ze tak szybko przeleciał czas i już jest weekend. Ale to w sumie dobrze bo wtedy tym szybciej do lata a to znaczy: WAKACJE!!!! Ale mniejsza z tym nie o tym miał być ten post. Ja będę mieć trochę zajęty weekend bo mam 2 testy w następnym tygodniu. Z czego nie jestem zadowolona bo te testy są z tych przedmiotów których nienawidzę czyli przyroda i matma. W matmie teraz mamy algebrę która jest okropnie trudna a przyroda jeszcze przejdzie dam radę. Trzeba sie wsiąść w garść i do roboty ale to już jutro bo dzisiaj nie mam siły. Przynajmniej chciałam wam powiedzieć ze watpię żebym pisała coś w weekend. Ale sie postaram coś napisać.

-Wika

2015/04/06

Pictures!!!

Hey everyone!!
Ostatnio wychodzilam na swieze powietrze i porobilam duzo fotek.


No i to juz wszystkie zdjecia. 

-Wika













2015/04/03

#MyWeek

Hey everyone!!!
Mam nadzieje ze mieliście super tydzień jak ja. Zgadnijcie co robilam. Oczywiście jak to ja siedziałam w domu no normalnie super najlepszy tydzień jaki mialam:D. Nie no mi sie zaczęła przerwa świąteczna od poniedziałku. I tak mi ten czas przeleciał i już piątek. A nic szczerze mówiąc nie robiłam, no znaczy sie ćwiczyłam ale to robię codziennie dla zdrowia. Jeżeli nie będę ćwiczyć to zanikną mi mięśnie i nic nie będę mogła samodzielnie robić. Wiec to jest bardzo ważne. Ale mniejsza z tym, tak szczerze to siedziałam w domu całymi dniami. (Jaki len ze mnie) a pogoda nie była aż taka zła.

 Większego lenia oddemnie nigdy w życiu nie widziałam. Żeby siedzieć cały tydzień w domu?! To tylko ja tak potrafię naprawdę. To jest wogule cud ze ja pisze tego posta:D. Ale to tez w sumie dobrze ze pisze nobo gdybym nie pisała to z tego bloga by nic nie wyszło. Ale podczas gdy słucham muzyki moge wszystko. Bez muzyki nie przeżyje naprawdę. Niewiem jak ja bym sobie miała dać radę bez muzyki. Ja jestem uzależniona od muzyki, moge słuchać prawie każdego typu muzyki oprócz metalu ale byle ze by to była jakaś muzyka. Nie znoszę metalu tego krzyczenia i to ma sie nazywać muzyka?! Mój brat tego słucha a w domu mamy takie ciekie ściany ze wszystko słychać i możemy do siebie pukać. Wiec zawsze jak mój brat słucha muzyki czyli metalu to wszystko słychać. Ale naszczescie umiem przeżyć bo mam tak dobre słuchawki ze nic nie słyszę. Jeżeli chodzi o moje słuchawki to, to są "beatssolo" Naprawdę polecam dostałam je po moim bracie bo już ich nie chciał.

Ja przez ten tydzień słuchałam muzyki codziennie. Tak jak mówiłam bez muzyki nie umiem żyć ale chyba nie jestem jedyna. Często mówią mi ze ja mam tylko muzykę w głowie i nic więcej. Nawet od małego kocham śpiewać (chociaż nie mam głosu jakiejś tam śpiewaczki). Wszyscy mi mówią żebym przestała śpiewać bo fałszuje ale to nie moja wina. A tak samo jak i słucham muzyki codziennie to tak samo jest z śpiewaniem, śpiewam codziennie jak słucham muzyki.

No i taki był mój tydzień 

-Wika



2015/04/02

My story with #JustinBieber

Hey everyone!!!

Jak sie przeprowadzilam tutaj do Norwegii, zaczęłam słuchać Justina Biebera. Po jakimś czasie go bardzo polubilam. No i ogólnie to tak sie zaczęło, możecie sie ze mnie śmiać mnie to nie obchodzi. Ja Justina już słucham przez długi czas. Nawet kiedyś pamietam ze chciałam przestać go lubiec i słuchać bo mój brat sie ze mnie śmiał i było mi bardzo smutno:(. 

Ale już mam go w moim nosku bo nieobchodzi mnie co inni myślą o mnie czy o Justinie. Czy sie przejęłam tym ze obciął włosy?  Nie tak szczerze to jest jeszcze ładny, skoro jemu sie podoba to ja nic do tego nie mam. Czy byłam zawiedziona ze zaczął brać narkotyki i prawie trafił do więzienia? Tak byłam i to bardzo, pomyslałam ze mu uderzyły pieniądze do głowy. Ale teraz powiedział ze sie zmieni ze postara pokazać ze nie jest takim człowiekiem który sie tak zachowuje. Mam nadzieje ze zobaczymy ta zmianę.

Teraz zaczął taki program "Roast of Justin Bieber" i tam na końcu powiedział ze on tak naprawdę nie jest takim człowiekiem. Ze on udowodni ze on jest dobrą osobą która tworzy dobra muzykę, i trzymam za niego kciuki.

-Wika