2015/09/28

Do boys have feelings?

Hej
(Zdjecie byle jakie bo mi sie nie chce robic "sesji")

Te tygodnie były dziwne. Dużo rzeczy sie wydarzyło. 
Czy tylko ja mam takie wrażenie ze w klasie mam lepszy kontakt z chłopakami niż z dziewczynami?

Zawsze sądziłam ze chłopacy nigdy niczym sie nie przejmują. Ze nie mają uczuć, ze poprostu mają wszystko gdzieś. Bo my dziewczyny bardzo sie różnimy od chłopaków. Ale jednak chłopaki mają to swoje serce czyli jednym slowem "uczucia".

Jezeli to chlopaki czytają to was bardzo przepraszam, nie chciałam was urazić.

No ale spowrotem do tematu. Moim zdaniem chłopaki sie przejmują i to różnymi rzeczami. Tylko ze nie chcą tego pokazywać. I ja to rozumiem bo my dziewczyny, my nie umiemy trzymać tego w sobie i po minucie wybuchamy jak bomba.

Ale za to chłopcy umeją jakby nikt nigdy nic. Ale pamietajcie kazdy ma uczucia.

Napiszcie mi w kometarzach co sądzicie o tym poście, jestem ciekawe co o tym sądzicie.

- Wiks xxx

Think about things..

Hej.
Wiem ze ostatnio mnie nie bylo, i to bardzo dlugo. Naprawde przepraszam za to ze az tak dlugo mnie nie bylo. No ale zrozumcie, szkola daje popalic. I nie dosc ze jestem nowa w klasie. Musze sobie wszystko w tej główce poukładać. Wiem ze mnie nie było juz chyba pare tygodni. Ale nawet niewiem czy ktoś tego bloga czyta czy nie wiec jest mi cieżko pisac. 

Ostatnio nie pisze nikt komentarzy. Może wam czegoś brakuje? Mam coś ulepszyć?

Teraz chciałam zacząć z "YouTube" a czasu niby mi brak do tego wszystkiego. Tak naprawde to mam tego czasu bardzo dużo tylko używam go w niewłaściwy sposób. Kiedyś miałam taki "Plan Dnia" czyli zapisałem tam co powinnam zrobic po szkole. Ale nigdy nie umiałam go przestrzegać. Albo mi sie poprostu nie chciało (trzymajmy sie tej pierwszej wersji:D).

Jestem taką osobą która zostawia wszystko na ostatnią sekundę i potem sie okazuje ze nagle czasu nie ma.
To właśnie powinnam w sobie zmienić. Zacząc słuchać innych i miec dla nich szacunek. Każdy ma swoje przemyślenia i takie tam, ja sie bardzo zmieniłam i nie na lepsze tylko na gorsze. Niewiem dlaczego prym pisze ale tak wyszło. Może w końcu musiałam sie komuś wygadać? (Czyli wstawić to do internetu, super pomysł Wiktoria). Chciałabym poprostu inaczej patrzeć na rzeczy chociaż nie potrafię. Chciała bym sie patrzeć na wszystko pozytywnie a nie negatywnie. 

Wiem ze gdybym chciała to juz bym to dawno zmieniła. Ale jednak czasami lubie patrzeć na rzeczy inaczej. 

- Wiks xxx

2015/09/14

My fav band: R5

Hej, to znowu ja. Niewiem o czym mam napisać ten post. Pomyslalam ze poprostu mi coś przyjdzie do glowy jak poprostu zaczne pisać. Jak narazie nie mam pomyslów, nie mam inspiracji ale nadal probuje. 

Niewiem czy wiecie ze jestem wielką fanką R5 juz chyba 2 lata.
To jest taki zespół i wszyscy są rodzeństwem oprócz tego chłopaka co jest w kolorze fioletowym on jest ich przyjacielem.
Moim ulubionym chłopakiem z zespołu jest Ross Shor Lynch czyli ten który jest w kolorze żółtym.
I zawsze mowię ze on jest mój i jest moim mężem :D. Mam 14 lat zaniedlugo 15 a tu nadal taka dziecinna. No coz hahah juz taka jestem..
Chcecie taki post o nich? Taki caly post jak opowiadam jak to sie stalo ze wogule jestem ich fanką?
Piszcie w komętarzach!!!
- Wiks xxx

2015/09/04

About Something And Nothing

Hej wam wszystkim!! Bardzo tęskniłem za blogiem, juz szczerze mówiąc nie mogłam wytrzymać. Myślałam o zawieszeniu bloga na jakiś czas. Ale za bardzo sie stęskniłam za pisaniem na tym blogu. 

Niewiem dlaczego ale poczułam potrzebę pisania na tym blogu. Poprostu chyba juz tak z przyzwyczajenia, niewiem. Zawsze lubiłam pisac coś, naprzyklad jakieś historyjki czy coś w tym stylu. Niewiem kim chce byc, nie chce dorastać wszystko tak szybko mija. Wszystko sie dzieje za szybko, ten rok juz sie prawie skończył a dopiero sie zaczął. Poprostu zanieglugo będe musiała wybierać do jakiej szkoły chce isc i tak dalej. Narazie jestem w drugiej gimnazjum ale za rok juz ostatnia klasa i sie troche boje. 

Może nie jestem jedyna która ma takie obawy, napiszcie w komętarzach. Czego wy sie najbardziej obawiacie w życiu dalszym.

- Wiks xxx