2015/02/28

Coming soon (my video).

Czesc kochani!!!
Juz sie czuje coraz lepiej i mysle ze za niedlugo bede nagrywac. Mysle ze bede nagrywac 14 marca a na blogu bedzie  15-stego (bo 15-stego sa moje urodzinki hihi). Oczywiscie nadal mozecie pisac pytania do filmiku na ktore mam odpowiedziec :). Im wiecej tym lepiej. I tez mysle nad filmikiem "Co dostalam na urodziny" napiszcie w kometarzach czy to fajny pomysl. To tylko 14 urodzinki ale napiszcie czy to fajny pomysl zeby zrobic taki filmik.
Dobra ja juz sie zegnam bo juz jest 2 w nocy. Mysle ze juz czas isc spac bo nie wstane o 9 tylko o 13. 
Zycie wam super niedzieli :)

-Tori

2015/02/25

Polecam

Hej zrobilam taka strone na fb do bloga fajnie by bylo gdybyscie zobaczyli.
Poprostu wpiszcie adres do bloga i znajdziecie :)

-Tori

2015/02/21

So sorry

Hejka!!
Chyba nic nie będzie z filmiku i bardzo was za to przepraszam. 
• ledwo mowię 
• co chwile kaszle
Zasnęłam dopiero o 5 rano :(
Ale jedno wam mogę obiecać ze jak wyzdrowieje to zrobię filmik.

-Tori

2015/02/20

Problem

Hej!!
Jest taki mały problemik, ledwo mowię wiec niewiem czy dam radę nagrać ten filmik dzisiaj ale sie postaram. I aparat mi sie rozładowal a miał cała baterie (dziwne). Ale no robiłam próby i ciagle wychodziłem złe... czyli coś takiego jak: patrzenie sie po całym pokoju zamiast w kamerę, za bardzo ruszalam rękoma i kaszlenie podczas nagrywania. To nie jest takie łatwe jak myślałam. Jeszcze spróbuje to dzisiaj dać na bloga.
To zdjęcie zrobiłam 7 godz temu, siedzę juz nad tym prawie cały dzień :)
Powoli mam dość naprawdę, czasami poprostu ma sie pecha :'(

Dobra musze isc :*

-Tori

2015/02/18

About the video

Hejka!!

No wiec mam ferie, nie mam co robic. Czekam do piatku bo do piatku macie czas zeby pisac pytania do filmiku. Przepraszam ze przelozylam jednak na piatek, ale pomyslalam ze w niedziele nie bede miec czasu no bo to ostatni dzien feri. Bede nagrywac filmik w piatek a filmik jezeli dam rade dac to na bloga bo nigdy tego nie robilam to bedziecie mogli go obejrzec w sobote. Ale oczywiscie nadal mozecie pisac pytania. Filmik moze bedzie krutki moze dlugi niewiem. Nie mam jednak rzadnego programu do obrabiania filmikow wiec bedzie swiezo z aparatu. :) 
Mysle ze mi wyjdzie, oby bo nigdy tego nie robilam.
I przepraszam jeszcze raz ze przesunelam ostatni dzien na piatek z soboty ale sami rozumiecie. :)

-Tori

2015/02/17

Whats new

Cześć, dobra długo nad tym myślałam i usunęłam norweskiego bloga. Żeby miec więcej czasu, dwa blogi to trochę za dużo jeden mi wystarczy. :D
Od dawna wiecie ze mam aparat. A w tym tygodniu mam ferie wiec macie czas do soboty. Żeby mi zadawać pytania, bo w sobotę będę robić filmik właśnie z waszymi pytaniami. Wiec uważajcie macie czas do soboty. :)
Oo jacie nie mogę sie doczekać to będzie mój pierwszy filmik. :))

Ps. Pamiętajcie, macie czas do soboty.

-Tori

2015/02/11

Help....

Niewiem jak to wszystko mam pogodzic zeby miec czas na wszystko.

2015/02/08

Delete...

Hejhej!!! Tak dla waszej wiadomosci za niedlugo wykasuje bloga bo nie umiem sie min zajmowac mam dwa blogi jeden ten tutaj po polsku a drugi po norwesku. Nie umiem sie zajmowywac dwoma blogami. Gdyby miala wspólnika który prowadził by ze mną bloga to kompletnie co innego bo samemu dwa blogi? Chyba rozumiecie nie potrzebny mi wspólnik do tamtego tylko do tego....

2015/02/07

Something i love right now...

Hej wszystkim!! Wiem ze nie pisałam przez długi czas, ale mam wytłumaczenie byłam chora....
Tak jak widać po opisie będę teraz mowić oczyms co kocham w tej chwili (nie kogoś chociaż wiem ze zanieglugo bedą walentynki). Chodzi mi o jakiś owoc... To mandarynki
Niewiem dlaczego ale mogę je bez przerwy jeść. Chyba zjadłam dzisiaj 6 mandarynek:D.
No to chyba na teraz juz koniec.

-Tori

2015/02/03

Kto jest chory?

Hej, juz siedze 3 dni w domu, gorączka 39 stopni. I tak mnie gardło boli ze  mowić nie mogę. Mała rada: nie chodź po domu w samej bluzce z krótkim rękawkiem jak jest 16 stopni w domu bo będziesz chory tak jak ja.
-Wiki